söndag 28 februari 2010

"Romantik"

Det är ett sabla liv i fleeceparadiset ikväll. Bosse är övertygad om att han är helt oemotståndlig och Mette-Marit är lika övertygad om motsatsen. Min gul-vita sork är inte en som stilla lider och sen diskret glider iväg över dansgolvet för att gömma sig.. nej Mette-Marit är snarare den som låter sig bli bjuden på en stor öl och sen deponerar den över miffot, skriker att han är ett praktpucko och stormar ut ur lokalen (höbingen). Bosse är som bekant inte den som låter ett nej förstöra en kväll. Tyvärr räcker inte heller 20 nej för att Bosse ska fatta vinken. Egentligen är det skönt att Bosse kombinerar en självkänsla helt utanför alla mätstockar med en hälsosam dos tjockskallighet. Hans försäkring hos Sveland täcker inte terapi.

1 kommentar:

  1. Hej Bosse! Vad bra att du lyssnar på mig.Förhoppningsvis hjälper det och du får en ny tjej. Jag själv jobbar hård just nu och lär Eugen på taket allt som han måste veta innan han flyttar(man kan läser om det hos marsvinsnätet :)) och jag jobbar hårt att matte byter ut Eugen mot en tjej. Men mest väntar jag att det blir lungt i buren eftersom Eugen ligger på min älsklingsplats. Hälsningar Bruno P.

    SvaraRadera