måndag 5 april 2010

Sorktillbehör till salu!

Idag var vi alla fyra på Eragons och lämnade av en halv kubik hemsydda marsvinstillbehör. Dessa går nu att köpa på Eragons till det facila enhetspriset av 100 kronor styck. Alla pengar går rätt in i omplaceringsverksamheten och blir hö, veterinärvård, spån och morötter till behövande marsvin.

På Eragons träffade vi Julgrisens Anna (Julgrisen själv var inte med) som gav alla sorkarna manikyr och stolt meddelade alla (två) närvarande att i den där hagen satt minsann den riktiga Bosse och hans brudar! Kändispoäng...

3 kommentarer:

  1. Hihi, åh. Jag var nära att hänga på till omplaceringen också, men behövde fixa här hemma. Får kolla Bosse en annan gång!

    SvaraRadera
  2. oj nu ångrar jag ju än mer att jag inte kom ner till omplaceringen idag så att jag fick träffa er båda! Jaja en annan gång. Hurra för att kunna få köpa de fina sovpåsarna! Perfekt!! Och vilken bra idé.

    Hoppas att du fick chans att beundra Sixten slacker och lilla Karin i omplaceringen som snart ska flytta hit till Tjock-Lycka och Aggressiva Astrid. Hoppas Sixten sköter sig bra nu när han är utlånad som sällskap. Och hoppas ännu mer att Anna förbarmade sig över hans klor. De är hopplösa efter några års vanvård innan han hamnade hos mig. jag förstår ju att det är bara att klippa på och inte bry sig om lite blod, men huuu så hemskt. //Christina

    SvaraRadera
  3. Fantastiska tillbehör hörredu! Skaffade mig en myspåse på direkten igår. Fint att skänka för den goda saken, särskilt när allt du gjort blev megasnyggt.

    SvaraRadera