onsdag 22 augusti 2012

Om bloggen

Det blir ju som synes lite dåligt bloggat och det har nästan lutat åt att låta bloggandet rinna ut i sanden... men så ville jag kolla när det var Kid kom till oss och började titta bakåt bland inläggen. Det tog ett tag för jag nöjde mig inte med att hitta inlägget när Kid kom utan läste en hel massa andra också :). Så roligt det var att kunna blicka tillbaka och titta på foton och filmer! Klart jag vill ha kvar sorkbloggen, jag får bara hitta en väg som fungerar. Om man sätter målet att publicera två-tre inlägg per månad, istället för som i början, 2-3 inlägg i veckan, ska det nog inte bli alltför betungande heller!

Okejrå! Då kör vi!

3 kommentarer:

  1. Vi vill också att du har kvar bloggen!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, det vore jätteroligt om du fortsätter!

    SvaraRadera
  3. Bra beslut! Jag vill gärna kunna se fram mot Bosse och Brudarnas äventyr presenterade ur din störtsköna synvinkel i framtiden. Nu är jag glad! :-)

    Kram...

    SvaraRadera