måndag 28 mars 2011

Sex snarlika kort på älsklingen Märta...







Jag är på kurs och sitter i den breda fönstersmygen på ett hotellrum, inte bara för att jag älskar breda fönstersmygar utan också för att de tjocka väggarna gör att jag måste lägga ut mitt mobila bredbandsmodem i stuprännan för att få någon mottagning...

Sorkarna är hemma med sorkmormor som i helgen hittade fyra grässtrån att glädja sina fyra sydamerikanska gnagarinneboenden med. Betyget? Jo, de tyckte det var gott men alldeles för lite. Nu står två brickor vetegräs på fönsterblecket (hemma...) så att vi snart ska kunna leka sommar i lite större omfattning och jag surfar efter den optimala sommaruteburen. Just nu lutar det åt den här, som antingen monteras som fyrkantig med lock eller som större, sexkanting utan lock.

3 kommentarer:

  1. Märta å Märta du har öron på helt rätt sätt, och nu finns din like i omplaceringen, hon har inte samma vackra teckning men öronen, de fantastiska öronen! som marsvinen hade förr!

    SvaraRadera
  2. Ååå! jag letar oxå utehage. Funderade dock på att bygga nått...

    SvaraRadera
  3. Erika med Fridolf och Frode30 mars 2011 kl. 08:20

    Åh hon är så himla fin Märta, fluffig och go <3

    Buren såg ju jättefin ut

    SvaraRadera