söndag 20 mars 2011

Nyfiken orange och hans kompis! (aka Bruno och Didde)


Hej! Vem är du? Vad har du i händerna?

Va?! Har du ingen persilja?! Jag är djupt chockad och besviken på dej. Här har man gått och hoppats och längtat... Jag känner mig så sviken!

Eh... kanske finns det någon annan där ute? Någon med bättre persiljekontakter och som också har en juste ungkarlslya för två ledig?

Ja, för ni tror väl inte jag flyttar någonstans utan min punkarpolare? Ursäkta oss, nu ska vi faktiskt dricka lite ljummen folköl och lyssna på Ebba Grön. Grönt är ju en rätt speciell färg för marsvin, som ni kanske förstår. Knacka på huset när vår familj är här!

2 kommentarer:

  1. Diddes frisyr ser ut att vara inspirerad av Frihetsgudinnan. Är hon punk?

    SvaraRadera
  2. Åh, marsvinsnosar är något av det finaste och sötaste som finns! :)

    SvaraRadera